piątek, 10 lipca 2015

Wyjaśnienie...Przepraszam

Hej chciałbym jedną rzecz wyjaśnić co do Believe In Ghost. Okej napisałem, że Michael może żyć jak normalny facet ale z tym podrywaniem kobiet.. good to opowiadanie zaczyna mnie wkurzać.. Jakby to powiedzieć chodziło mi o te umarlaki.. te normalne kobiety go nie widzą ( Matko jestem psychiczny :). Więc dla obcych jest on duchem, ale po prostu Michael już trochę duchem i ' ma znajomości'.  Więc spokojnie on nie zmartchywywstał. Spokojnie, to duch. Wiem, ze mogliście odnieść takie wrażenie.. ale na prawdę chodziło mi tylko o duchy... oni po prostu mieszkaja w takiej dzielnicy. Z resztą to będzie w kolejnych cześciach. Oni zazwyczaj wychodzą nocą, bo to dziwnie by wyglądało jakby Kate gadała sama do siebie :)

Alex zadałaś mi pytanie co spaliłem.. szczerze to chyba gorączka. Bo większość tej notki pisałem właśnie wczoraj z gorączką trzęsąc się pod kołdrą. Promieniowanie zrobiło mi coś z mózgiem i powstaje takie coś :) Ale spokojnie.. na codzień taki nie jestem.

Przepraszam jeśli jakoś.. no, to opowiadanie jest dziwne, ale zaczynałem je pisać gdy byłem małym chłopcem więc co się dziwić. Postanowiłem zrobić sobie też przerwę z tym opowiadaniem.


Szczerze planuje niewięcej niż 12 rozdziałów i doszedłem do wniosku... to opowiadanie miało być podzielone na dwie części. A ja nie zamierzam z tego robić jakiegoś zmierzchu czy.. innej bajki o wampirach.. więc skończy się to w dość wkurzającym momencie i może kiedyś to dokończę.
Nie chce rozpoczynać na dobre tego opowiadania. Chce w najbliższym czasie ( najpóźniej do października) skończyć The Most Beautiful Girl In The World, to opowiadanie i You Rock My World, bo mam kilka nowych pomysłów. Jeden z nich będzie opowiadanie o Lisie i Michaelu. Będę się starał dawać więcej faktów do tego opowiadania, ale nic więcej nie mówię.

Przepraszam za błędy.
Pozdrawiam. Mike

4 komentarze:

  1. :)) wcale nie jesteś psychiczny tylko czasami lekko chaotyczny i to opowiadanie również takie jest co nie zmienia faktu że bardzo mi się podoba jest takie oryginalne wyjątkowe
    Swoją drogą jestem bardzo zaskoczona że chłopak pisze opowiadanie myślałam że oni tego nie lubią wprawdzie mój brat też się kiedyś za to zabrał ale poległ po jednym rozdziale
    Boże jak zwykle się rozgadałam
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. Cooś Ty? No chłopaku. Ty psychiczny? To ja w takim razie jestem organistka, albo .. nie ważne. Nie mów tak, ja od początku rozumiem Belive i 'chaotyczne' częściowo, ale dodaje mu to uroku. Szkoda, że zawieszasz bo za każdym razem cieszyłam się jak mała dziewczynka kiedy czytałam Belive. To takie inne, naprawde inne i mimo wszystko fajne i ciekawe. Noo nic..
    Pozdrawiam ~MeryMJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Mike!
    Ty nie jesteś psychiczny, Twoje pomysły są genialne, oryginalne i szalone. To pokochałam najbardziej w tym opowiadaniu. Szkoda, że chcesz je zawiesić. Cieszy mnie, że jest chaotyczne - jak coś jest takie, jak moje myśli, łatwiej mi to przyswoić i się wczuć. Oczywiście z tym "spaleniem" czegoś to był żart.
    Muszę się zabrać za You Rock My World i TMBGITW, które narazie sobie odpuściłam, bo po prostu już mylą mi się opowiadania. Przepraszam Cię za to!
    Zdrowiej chłopaku!
    Pozdrawiam ;)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć !
    Tak jak ty jestem fanką Michael'a i od dawien dawna czytałam ff. Wielokrotnie gubiłam adresy naprawdę ciekawych blogów i byłam ogromnie zła że nie ma miejsca w którym te wszystkie interesujące blogi byłyby zebrane. Dlatego po którymś z kolei zgubieniu adresu, postanowiłam stworzyć "Katalog Neverland" - miejsce w którym każdy znalazłby interesujący blog, oczywiście dotyczący Michael'a.
    Dlatego teraz, mimo iż strona jest jeszcze w budowie, wyszukuje autorów ciekawych blogów, którzy zgodziliby się na zamieszczeniu ich twórczości w Katalogu.
    Tak więc do sedna, jeśli zgadzasz się na umieszczenie twojego bloga prosiłabym o kontakt (katalogneverland@onet.pl)
    Pozdrawiam i życzę nowych pomysłów oraz Weny
    Silver Snake

    OdpowiedzUsuń